Living Story

Weerwolven

Recensies voor Moordweekend

woensdag 05 augustus 2015
Op 13 juli hebben we een geweldig `moordweekend` gehad met onze familie! Vanaf moment 1 zaten de acteurs zo in hun rol dat we bijna het idee kregen dat ze echt in het kasteel woonden. We zijn het volledige weekend vermaakt met workshops van de `bewoners` en onderzoeksperiodes naar de moord, we hebben ons geen moment verveeld. De catering was top. Ik kan het iedere familie/bedrijfsuitje aanraden, het is een weekend dat we niet snel zullen vergeten. Hoogtepunt van het weekend; oma die de moord oplost, haha.

Bonny Kloosterboer

dinsdag 27 mei 2014
Bedankt voor een geweldig jubileumweekend! Ons 25-jarig bestaan is goed gevierd. We hadden er heerlijk weer bij en de locatie was prachtig. Het spel zat erg goed in elkaar en de acteurs waren niet uit hun rol te krijgen (en die zijn soms flink onder druk gezet J ). De fanatiekelingen onder ons konden zich het hele weekend vermaken met het spel en anderen kwamen wat later in actie, maar dat was allemaal prima, heel ongedwongen! De foto’s en filmpjes zijn inmiddels uitgewisseld en er wordt zeker nog lang over nagepraat! Nogmaals bedankt!

Marjolijn Lorist, Dekatel Telecom

maandag 02 september 2013
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik heb me het hele weekend enorm vermaakt. De acteurs komen geen moment uit hun rol en dat maakt dat je er zelf ook helemaal in komt. Het spel zelf zit echt fantastisch in elkaar, waardoor ik zelfs snachts met mijn zusje nog door heb zitten discussieren over de uitkomst. 200% aanrader en ik hoop oprecht dat ik ooit nog de kans krijg om nog een keer zoiets mee te maken.

Marieke Priem, 22

zondag 01 september 2013
Net terug van een wonderbaarlijke ervaring. Moordweekend in de Ardennen met de familie. Grote pret, fanatieke teams tot en met omkoping en spionage toe. Geweldige acteurs die geen moment uit hun rol vielen. Intrigerend verhaal! Kortom, nagenieten! Dank, nogmaals! Phyllis Touw, van de baljurk:-)

Phyllis Touw

woensdag 17 oktober 2012
Een weekend vol intriges, raadsels en creativiteit. Elke groep creerde zijn eigen tactische opsporingstechnieken, de `verdachte` speelde hier subliem op in. De strijd tussen de verschillende teams speelde zich af op het scherpst van de snede. En dit alles ontknoopte zich in een spectaculair moordweekend!

Judith de Boer, Hertoghs Advocaten

maandag 01 oktober 2012
Inmiddels is iedereen weer bijgekomen van het kantoorweekend en is er flink nagepraat. De deelnemers zijn het er unaniem over eens, het kantoorweekend was briljant! Hartelijk dank voor jullie inzet en goede zorgen namens ons allemaal!

Mariëlle Boezelman, Hertoghs Advocaten

donderdag 02 februari 2012
Ons moordweekend was daadwerkelijk een "moordweekend". Vanaf de start tot het moment dat je weer naar huis moet waan je je in een omgeving waarin de intriges niet van de lucht zijn. Het Living Story team creëert een illusie die niet van echt is te onderscheiden. Geen moment valt er iemand uit de toon totdat je gaat twijfelen: is het illusie of is hier echt iets aan de hand? Ondertussen is het genieten van de catering. Het ontbreekt werkelijk aan niets. Onze meegebrachte versnaperingen gingen gewoon in de koffer mee terug. Doen, zo`n weekend!

Kees Lagendijk, Directeur Assistent automatisering

vrijdag 23 december 2011
Elk jaar, het weekend voor kerstmis, is ons bedrijfsuitje met 14 personen (in de leeftijd van 13 t/m 54 jaar). Dit jaar was het toch wel erg speciaal! Het fantastische moordweekend zorgde voor een geweldige ervaring! De acteurs bleven heel het weekend 24/7 in hun rol en iedereen werd er zo in meegesleept dat het net leek alsof het écht was. De beleving die je in zo`n weekend meemaakt is op papier lastig uit te leggen. Alles was tot in de puntjes geregeld! Het geweldige verhaal met hartstikke leuke spellen is waterdicht en leuk voor alle leeftijden! Er was heel de dag door genoeg eten en drinken en voor de vrije uurtjes waren er allerlei gezelschapsspellen, boeken en wellnessfaciliteiten beschikbaar. Het was ook erg leuk dat we een middag vrij te besteden hadden en dat we op de laatste dag, na afloop van het spel, met de acteurs als persoon konden praten. Iedereen praat vol lof over het weekend, dit was een ervaring om nooit te vergeten! Wij raden het ten zeerste aan, het is iets wat we zo opnieuw zullen doen! Zoek je een bedrijfsuitje van een weekend lang, waarbij je zelf niets hoeft te organiseren en waarbij je niets te kort komt? Dan is dit iets voor jullie! Grote complimenten aan het team van Living Story en hartelijk bedankt namens de hele groep!

Esther Lagendijk, Assistent Automatisering

vrijdag 23 december 2011
Dit weekend was in een woord GE-WEL-DIG! Vanaf het begin tot het einde spannend!! Een echte aanrader!! Ik heb 2 dagen naderhand nog steeds na zitten denken over hoe of wat haha... Echt een geweldige beleving!!

Nikki Hendrix

maandag 19 december 2011
Crimineel goed Moordweekend gehad van 16 t/m 18 december 2012 in Chateau de Targnon in de Belgische Ardennen; waanzinnig goed en leuk acteursteam, goed verhaal waar we op de heenreis al middenin zaten, veel verrassende wendingen, super-de-luxe kamer, tot verbeelding sprekende -kasteel- omgeving, heerlijk kunnen relaxen (sauna`s en jacuzzi), binnen en buiten (in de sneeuw) bezig geweest, zalig gegeten en gedronken, prima catering, goed gezelschap ... en ondertussen met z`n allen nog een moord opgelost. Wat kan een mens nog meer wensen in een weekend?

Raymond Otten, Assistent Automatisering

vrijdag 28 oktober 2011
We werden voor 28 oktober uitgenodigd op Kasteel ter Leyen om de mysterieuze dood van Baron de la Roche op te helderen. Het is echt geweldig hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen om iedereen (36 personen) zo nieuwsgierig en enthousiast te maken om de vermeende moord op te lossen. De kasteel bewoners hebben ons hartelijk welkom geheten en ons allen thuis laten voelen. We hebben de bewoners veel ondervraagd, maar het was lastig om de juiste informatie los te krijgen. Gelukkig was er gelegenheid om de crime scenes te bezoeken en om de verdachte voorwerpen welke daar waren aangetroffen te laten onderzoeken tijdens de CSI avond. Ook een wandeling door de kasteel tuin kon leiden tot aanwijzingen of het vinden van verdachte voorwerpen. Wij willen graag iedereen van Living story bedanken voor het geweldige weekend op kasteel ter Leyen. Ook onze complimenten voor de catering; alles was tot in de puntjes verzorgd! Al met al was het een moords weekend om nooit te vergeten. We hebben zo enorm genoten en wordt nog volop over nagepraat! BEDANKT voor het fantastische weekend namens iedereen van Hiltex en de partners!!

Nikki Visser, Hiltex

donderdag 09 december 2010
Een geweldig bedrijfsuitje. Het feit dat we met zijn allen afgezonderd in een kasteel in de Ardennen zaten, waar zich allerlei duisters afspeelde, was goed voor de teambuilding. We hebben heerlijk gegeten, het kasteel was voorzien van allerlei luxe en de activiteiten waren goed afgewisseld met ontspanning. Al met al een echte aanrader.

Liesbeth Botman, Uitgeverij Artemis

zondag 14 november 2010
In een woord: ge-wel-dig! Het moordspel zat perfect in elkaar, de acteurs vielen geen moment uit hun rol en er was genoeg vrije tijd om te genieten van het kasteel en al zijn luxe faciliteiten en de prachtige omgeving. Een erg leuke manier van teambuilding. Ik kan dit weekend aan iedereen aanbevelen.

Marijn de Jong, Ambo | Anthos

Kies een van onderstaande games

Foto's